søndag den 8. november 2015

Juleklar

Den seneste uges gråvejr har jeg brugt indendøre, fordi jeg i stedet for planter, har købt mig en stenvæg! Jeg er jo helt tosset med sten, og har ønsket at bo i et naturstens hus siden engang i 80érne!
I dag kan man heldigvis købe sådan en væg som tapet, og i Bilka fandt jeg denne, som rammer lige den stemning i lyse sandsten, som jeg har drømt om:


Det var lige hvad min lille stue manglede! Det ser simpelt hen så hyggeligt ud sammen med mine møbler.
Lidt overraskende kom jeg helt i julehumør af stuens stemning, det er nok noget med alle de julefilm hvor man har set pejse og ildsteder bygget op i natursten... ihvertfald glæder jeg mig vildt meget til jul nu.
Billederne er taget i dag, mens stuen var badet i sol... først formiddagssolen og nederst i eftermiddagslyset:




Er det ikke utroligt, hvor meget stemning man kan købe for 399,- kr.?

3 kommentarer:

  1. Det ser helt forrygende godt ud, lækker stil! Og jo det er utroligt hvad man kan skabe af forandring og stemning for små midler:-)))

    SvarSlet
  2. Ja, nogle gange skal der ikke så meget til for at ændre noget ret markant :)

    SvarSlet
  3. Det ser da super godt ud :o) og hvor er din stue altså hyggelig. Jeg elsker alt det lækre tapet man kan få, det kan totalt forandre et rum :o)
    Kh Linda

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...