søndag den 24. marts 2013

Healende sommerdrømme

 


I år vil jeg have gang i mine krukker igen. To somre er nu gået med at indrette haven, og jeg har haft glæde af det våde sommervejr vi havde, så jeg kunne lave nye bede og plante, uden at være afhængig af at skulle vande hele tiden.
 
Pelargonierne og de øvrige middelhavsplanter, lod jeg nyde varmen inde i mit lille drivhus, mens  mange krukker har stået tomme på reolen.
 
 
 
 

 I år skal der pottes om og opformeres en smule, for nu savner jeg den stemningn på min gamle terrasse, som jeg viser billederne af herover. Jeg håber på en vitaminbombe af en sommer i år! Varm og solrig! Det tror jeg vi alle har brug for, og længes efter! :-)
Jeg tror også sådanne drømme kan virke healende, så jeg ønsker inderligt at mindet om blomster og varme, kan bringe håb og nye kræfter til sygdomsramte havefolk!

13 kommentarer:

  1. Godt du også er med Alice, endda med billedet af min yndlingsrose hos dig :)
    Hvor ser det fint ud med dine krukker. Jeg er ikke så meget til krukker, men jeg synes, du har mange fine.

    SvarSlet
  2. Flotte bilder! Du har så mange flotte krukker :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en masse blomster! Du må bruge et eller andet mirakelmiddel ...
    Aldrig har jeg haft pelargonier med så mange blomster! Nå, misundelse er en grim ting.
    Tak for et meget sympatisk indlæg. Jeg tror også, at blomster virker healende. På denne årstid bringer de kære hornvioler lys og lykke ind i min hverdag - de er mine yndlings lige netop nu :-)
    Kh Mathias

    SvarSlet
  4. Ja vet du vad det får inte bli en lika blöt sommar till!!!
    Jag önskar varje dag att det skall bli fint i sommar.Då kanske det blir det.hihih
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvarSlet
  5. Det kan ikke være andet end healende med sådan lyserød sommerskønhed :0)
    Dorthe

    SvarSlet
  6. Hvor ser det skønt ud med alle dine krukker, jeg kan godt forstå du atter vil ha gang i dem, ingen sommer uden krukker ;o)

    SvarSlet
  7. Lad os håbe at drømmene og ønskerne går i opfyldelse, der er mange gode muligheder med krukker og potter og stort set ikke den plante som ikke kan bruges:)

    SvarSlet
  8. Hej Alice.Smukke blomster du viser.Og jeg er sikker på at det healer med dejlige blomster.
    Og sikke en masse dejlige krukker du har.......de er ikke til at undvære i vores haver.
    Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet
  9. Blomster har en healende effekt. Ingen tvivl om det :)

    Det er nogle super flotte krukker du har, så det er da synd og skam, hvis de ikke kommer i brug i år. Ellers kan du bare sende dem hjem til mig, så skal jeg nok få liv i dem ;-)

    SvarSlet
  10. Jeg tror også de smukke blomster og vores tanker kan heale....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...