fredag den 8. marts 2013

En overraskelse!

Jeg fik mig en overraskelse da jeg trak denne krukke frem fra dens vinterplads under havebordet på den overdækkede terrasse. Som den eneste af mine Bergenia er denne blevet helt rød i løvet i vinter. Tørke måske... det har jo sneet og der har fyget sne ind overalt på terrassen. Smukt er det dog! jeg havde ikke noget imod at den altid havde denne farve, det er smukt til krukken! :)


 

Ekstra smukt er det at se dens blade gennemlyst af solen, de dejlige farver liver op på vinterhaven.
Du kan se mange flere : Overraskelser på : http://blandrosorochbladloss.blogspot.dk/2013/03/surprise.html
 

14 kommentarer:

  1. Så flott overraskelse! Den hadde skjønne farger på bladverket etter en vinter ute. Den kunne godt beholdt fargen, ja!
    Ønsker deg en fortsatt fin dag :-)

    SvarSlet
  2. Hej Marit, ja det ville være fint hvis den blev ved at se sådan her ud :)
    Tak, jeg ønsker også dig en fin dag!

    SvarSlet
  3. Ingenting er vel bedre enn en sånn overraskelse - vakkert bladverk og JIPPI for våren ! ønsker deg en fin helg ;)

    SvarSlet
  4. Men så fint, vilken trevlig överraskning!
    Kram

    SvarSlet
  5. Gode billeder.
    Altid rart med overraskelser.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet
  6. Wow, vilken läcker färg!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvarSlet
  7. Ja, det ville da ikke være så tosset med en rød bergenia. Jeg synes, at jeg har set et sted, at den kan fåes i rød, men jeg er ikke sikker. Mon det er anstrengelsen værd, at krydse fingre for, at den forbliver rød gennem sæsonen?

    SvarSlet
  8. Det var da en god overraskelse, der stod der og ventede på dig. Hvor er det et godt billede du har taget med solen som hjælper.
    Den ser tung ud den krukke, godt du har din krukkevogn.
    God weekend til dig

    Knus Linda

    SvarSlet
  9. Se, der ja. Denne planten er klar for en ny sesong. Flott overraskelse!

    Klem Vivi

    SvarSlet
  10. Det var en fin overraskelse, mine er også lidt røde i bladene, men ikke så meget som din. Billedet i modlys er meget fint.

    SvarSlet
  11. Härlig överraskning! Så vackert när solen lyser genom bladen.
    Ha en fin helg.
    Kram Maria

    SvarSlet
  12. Nydelig Alice!...og fargen var helt fantastisk...og flotte fotos:)
    God helg:)

    SvarSlet
  13. Ja det var jo en gledelig overraskelse : ) Lekker farge! God helg!

    SvarSlet
  14. Verkligen härliga färger mot den grå krukan. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...