søndag den 31. marts 2013

Drømmeland

Frossen jord gennem nu 3 måneder, og sne der ikke vil smelte, selvom vi skriver 31 Marts. Det er som om forårslængslen bare vokser i takt med at ventetiden forlænges! Jeg drømmer mig mere og mere væk i tanken om et bugnende blomsterhav og frodige vildnis af roser og klatreplanter!

Jeg kan ellers sagtens glæde mig over små ting og oplevelser, men kulden og goldheden derude, får min fantasi til at spinde helt eventyrlige drømmebilleder og længsler! Lige nu begærer mit hjerte at finde/skabe sådan en plet på jorden, for her fornemmer jeg, at den is kan smelte, som jeg snart mærker helt ind i sjælen! Billedet er fra en af de gamle haveartikler jeg samlede i en mappe for mange år siden.


Jeg kunne slet ikke stå for synet af min søn og vores hund, som i den grad nyder fridagene! Luna ligger tit ved siden af min søn,(det er derfor der ligger et tæppe over lagnet)  men jeg har ikke før set hende med hovedet på hovedpuden. Er de ikke bare søde! :-)

9 kommentarer:

  1. Två sötnosar.Kanske dom drömmer om våren dom med.Kram.

    SvarSlet
  2. Nårrhh...der er nu ikke noget så sødt som sovende børn:-)

    Det er da bare virkelig frustrende, at jorden ikke snart tør op, så vi kan komme i gang, aldrig har vinteren dog virket så lang som nu. Vi må ty til fotoarkivet, og dit sommeridyl af billede er da lige til at sukke dybt af - længslen bliver ikke mindre.

    Forhåbenligt er vi snart færdige med at drømme, foråret må da være på vej:-)

    SvarSlet
  3. Storsmiler over den magelige hund :)

    SvarSlet
  4. Drömmer också om sommaren, känns avlägsen men samtidigt lite närmare för varje dag.
    Så fina, sonen och hunden.
    Kram

    SvarSlet
  5. Drømmer lige med, på det skønne sommerbilled.
    Børn og dyr er da bare noget af det dejligste.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  6. Jo, de er bare SÅ søde!!

    SvarSlet
  7. 2 dejlige "drømmebilleder"
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  8. Bliver man mon populær, når man tager billeder af sin sovende teenager?
    Men jo, de ser søde ud.
    Det ser rigtig dejligt ud på det rosenbillede du har fundet. Så kan jeg jo næsten regne ud, hvad du skal bruge CD buen til. Jeg kan anbefale dig, at købe roser hos JAS Roser ved Brederup på Fyn. Se evt. hans hjemmeside. Han sælger roser i sin fritid og er meget billig. Han tager højst 50 kr. pr. rose og det er en rigtig god kvalitet. Se evt. mine indlæg fra november måned.
    Venlig hilsen Malene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...